הספר "רשאי להמריא" - הדרך שלך לקריירה בתעופה

באם תדע את הדברים האלה תצליח להגשים את החלום
ולהיות טייס וגם תחסוך כסף רב וזמן יקר:
שנותיי הרבות כטייס ומדריך טיסה אפשרו לי לעקוב
אחרי התקדמותם של חניכי הטיס שלי לקריירה בתעופה,
לאורך השנים ראיתי את אלו שהצליחו להיות טייסים בחברות
תעופה חקרתי וניסיתי להבין איך אלו הצליחו ואחרים לא
ומתוך כך בניתי מדריך המלמד את הדרך איך להיות טייס בחברת תעופה.
במהלך המסע למציאת אותה דרך גיליתי דברים
מעניינים ומפתיעים שהביאו אותי למסקנה  הבאה:
כל מי שיפעל בדרך המסוימת המוסברת כאן,
סיכויו גבוהים ביותר להגשים את החלום
ולהיות טייס בחברת תעופה.
את הדרך המסוימת הזאת אני מביא לכם 
בספר שכתבתי
"רשאי להמריא" הדרך שלך לקריירה בטיס         
                                                 
אני חי את עולם התעופה יום - יום,  אוהב מאוד את הטיסה
ואלה שחולמים להיות טייסים קרובים מאוד ללבי.
.
אני רואה את העזרה לאותם אלה שחולמים להיות
טייסים כשליחות וכמחויבות אישית שלי.
אני מנסה לתת להם השראה ולשמש להם
כמורה דרך במסע להגשמת חלומם.
אין עבורי הרגשה עילאית יותר מלהביא חניך טיס
למימוש שאיפותיו בתחום התעופה.
המדריך הזה נכתב מתוך ידיעה עד כמה חלום זה חשוב לך
וכמה היית רוצה בעתיד לשבת במושב הטייס
של מטוס סילוני גדול ומתקדם.
מי שיפעל על פי הדרך הכתובה בספר, יגלה שהשמיים אינם הגבול...
אלך איתך יד ביד במסע  שיאפשר לך להתגבר על מחסומים פסיכולוגיים,
דרך העצמת הפוטנציאל האישי ועד לדרך המעשית שניתן ללכת בה
לקבלת רישיונות הטיסה שיובילו אותך למושב הטייס.
בספר מובאים סיפורי טייסים שהגשימו את החלום, 
הם יישמו במודע או שלא במודע את השיטות המוסברות כאן. 
רבים חולמים להיות טייסים, חלק יגשימו את החלום, חלק אחר לא יגשים אותו
וזאת רק בשל דפוס מחשבה לא נכון ותפיסת חיים המובילה למקומות שהם
בדיוק הפוכים לרצונם הבסיסי.
אתה בטח בודק בפורמים השונים או שומע אנשים אומרים:
"כדי להיות טייס צריך שיהיה לך הרבה  כסף" או
"אם לא היית טייס בחיל האוויר אין לך סיכוי להיות טייס בחברת תעופה" או
"ניתן להתקבל לחברת תעופה רק עם יש לך קשרים"
וכאן אנחנו נוגעים בנקודה הראשונה והבעייתית ביותר לכל מי שחולם להיות טייס,
האמונה. ללא אמונה שאפשר להגשים את החלום ולהיות טייס, זה באמת בלתי אפשרי,
ולכן חיזוק האמונה הוא הדבר הראשון שצריך לטפל בו.
כאשר אין לך אמונה, אתה אומר: אין לי סיכוי נוותר על החלום,
אבל האם זה באמת נכון מה ששמעת...? כאן יש לי הפתעה בשבילך:
יש הרבה טייסים בחברות התעופה האזרחיות בארץ ובחו"ל 
שהתחילו את דרכם על מטוס ססנה,
הם לא היו טייסים בחיל האוויר ולא היה להם כסף רב או קשרים.
יש אנשים שחולמים, חושבים, מתכננים ומגיעים למטרת חייהם והיום הם טייסים בחברות תעופה גדולות,
הם כאמור לא היו טייסים בחיל האוויר, הם לא עשירים, לא היו להם קשרים, אז איך הם עשו זאת?
מה שהם עשו – הם חשבו קצת אחרת ופעלו מתוך הלך רוח נכון שאפשר להם את ההתקדמות להגשמת
החלום ועל כך אני כותב בספר - "איך להיות טייס בחברת תעופה"
אני כותב זאת כדי שגם לך תהיה אפשרות לשנות  משהו בחשיבה,
משהו שיוביל אותך להצלחה גדולה והגשמת חלום, זה לא דורש כסף או תכונות מיוחדות שנולדים איתם.
להתחיל להגשים את חלום הטיס שלך 
.

.
                                                                                                      
זה דורש הבנה ושינוי מחשבתי, שינוי שיעורר פלאים.                                                              
צריך רק לקרוא בקשב וריכוז את הספר, להבין את הדרך, לשנות את ראיית הדברים
ואז לפעול בהתאם להנחיות שתקבל ממחשבתך ומתת המודע שלך.
ספר זה אינו מתאים לכל אחד,
לפני שאתה מתקדם הלאה אתה חייב לבדוק אם באמת  זה מתאים לך
ולשאול את עצמך מספר שאלות:
האם אני באמת רוצה להיות טייס?
אם כן האם אני מוכן להשקיע בהגשמת החלום הזה את כל היכולת שלי?
האם אעשה כל שידרש למען המטרה?
התשובות שאתם צריכים לתת לעצמכם הן:
לא במקרה הגעתי לכאן, 
חלום חיי הוא להיות טייס בחברת תעופה,
כך אגשים את עצמי ואהיה מאושר.
אני מוכן להשקיע בכך כל מה שיידרש.
עבודה של טייס נראית לי מעניינת, מאתגרת וגורמת לסיפוק רב,
זה סוג עבודה שנראה לי שאני מאוד אוהב לעשות,
לעומת עבודת משרד משמונה עד חמש  שאני ממש לא רוצה לעשות.
כשאהיה טייס אהיה גאה מאוד וארגיש מאוד טוב עם עצמי,
ארגיש שהשגתי משהו מאוד גדול וחשוב בחיי.
אם אתה  מזדהה עם שורות אלה, אתה במקום הנכון!
אם אתה מירים את עינך מעלה כל פעם כשחולף מטוס בשמיים?
אם אתה חולם להיות טייס של מטוס סילוני גדול?
אם אתה רואה מטוס וזה מרגש אותך?
כנראה שאתה לא סתם כאן.
כנראה הגעת למקום הנכון!
.
להתחיל להגשים את חלום הטיס שלך
.

.
גדי אדן - טייס ומדריך טיסה
מקדם טייסים לקריירה בתעופה
טלפון : 052-6890340
.